Livet med Bazz

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Marit - 21 augusti 2010 16:43

Clas åker tidigare till jobbet och Bazz och jag tar en lång frukost. Får man inte sova länge kan man åtminstone äta länge. Efter frukost går vi till Kurvan för att inhandla presang till Håkan som fyller 42 år idag, gamla kar'n:-) Det måste vara en perfekt dag för jogging idag för vi möter massor av såna och bara såna.

Korven får ligga i sin box i butiken medan jag lite kvickt går till Bo:x för att inhandla glasunderlägg, vilket visat sig vore bra att ha på ömtåliga soffbord.

Det var ju lättare sagt än gjort för det fanns inga i någon av affärerna. Fick gå tillbaka och hämta Clas bil för att åka upp till Heron. Nada!! Är det helt ute med glasunderlägg eller ställer folk aldrig i från sig glaset längre? Fick bli ett panikinköp på IKEA i stället. Inte vad jag tänkt mig men får duga tills vi hittar några bättre. Han får ju annat också.


Bazz sov som bäst när jag kom och hämtade honom för att gå hem. Trött var han, första biten var som att gå med en gammal gubbe men vid stallet piggnade han på sig. Väl hemma satte jag igång med att baka Viktors Maria's favoritbröd, fetaostbröd med soltorkade tomater. Bakar också lite drömmar och kolasnittar. Tänkte gjort korintkakor också men det hanns inte med. Korinter hade jag inte hemma heller.

I kväll väntar en smarrig, hoppas jag, middag hos Håkan och Helene.


Matbröd och kolasnittar.

   


Lite misslyckade drömmar


Vi tog med lite i alla fall.


Efter en god middag och massa snack somna en här...

  


Och en annan somna där.     

  

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards