Livet med Bazz

Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Chicago nästa

Av Marit - 22 november 2010 22:35

Idag gick det hyfsat bra att gå hem. Bazz har kommit i en period där han tvärstannar helt plötsligt och bara står. Man lockar lite och då kommer han glatt och springer vidare för att i nästa stund tvärstanna igen. Sådär håller vi på en bra bit. Till slut blir man ju galen    . Ännu värre är det om man får någon bakom sig. Då ska han stanna och vänta in den, sen går vi ikapp och förbi och sen ska vi stanna och vänta igen. Folk tror inte vi är kloka ibland men helt plötsligt lossnar det och vi kan gå vidare som om inget har hänt. Som tur är händer det inte varje dag och det kunde ju vara värre med tanke på att han är en trotsig tonåring.

När vi kom hem gick Bazz in och letade upp sin älskade tiger och gav honom en omgång, till:-)




På kvällen kommer Flizan över medan Karin och Åke kollar Ludde som spelar match. Höjdarkväll för Bazz;-)

Trots att de åkte på storstryk i hockeyn så verkar Ludvig rätt nöjd ändå.

Min "lilla" gudson har idag fått besked att han får åka till USA nästa sommar för att plugga i ett år. Supergrattis!! - Lika glad som han är jag!

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marit - 16 april 2017 14:45

Om det var en fantastisk dag igår så är det raka motsatsen idag. Iskallt och snöyra som kommer och går.      Vi hade tänkt att åka hem i eftermiddag efter lunch men nu diskar syrran i kylan och vi andra packar ihop det andra. Sen åker vi hemåt ...

Av Marit - 15 april 2017 14:15

En underbar morgon om än något kyligt i luften.        Efter frukost går vi ner till stranden och sätter oss och löser melodikrysset. Riktigt skönt men sen går vi uppåt.    Här uppe var det riktigt gott att vara. Här är det lä och solen ...

Av Marit - 14 april 2017 22:00

Vi har tur att vinden ligger på N- N/Ö så vi har lite lä på vår sida. Srpinger på årets, för mig, första tussilago på ängen. Ett sant tecken på åt vilket håll det faktiskt går. Även om man tvivlat många gånger i år.    På insidan blåser det orde...

Av Marit - 13 april 2017 20:45

Efter frukost åker Karin, Åke, Clas, Bazz och jag ut till holmen. Det är gråmulet hela vägen men när vi kommer ut till Bullis skiner solen emot oss. Det är inte direkt någon vårvärme ute så det är som vanligt obetalbart att stänga dörrarna i båten oc...

Av Marit - 15 januari 2017 22:51

En solig och fin dag med ca -4 och lite snö kvar på gräsmattorna. Clas och Bazz är ute på promenad och jag ligger i soffan och kollar i kapp en serie jag följer. Tycker mig se en gestalt i trädet som borde vara en domherre och mycket riktigt är det b...

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards