Livet med Bazz

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Marit - 23 januari 2011 23:30

Äntligen föll en solig dag ihop med en ledig dag. Bazz och jag tar en promenad ner till Huddinge centrum och hela tiden gick vi med solen i ansiktet, underbart!!! Fåglarna kvittrade också lite och man fick nästan vårkänslor, eller man kände ändå åt vilket håll det barkas. Clas kom och mötte upp med bilen och jag hann in och köpa ett par skor och lite annat när vi ändå var där. Det var typ 10 personer i centrum och måste varit årets tråkigaste dag att jobba på men underbart för en annan att slippa trängas.

Efter centrum och lunch åker jag till Kurvan för att handla mat eftersom det är vi som ska stå för familjemiddan i kväll. Eftersom det nu är helg före lön och det inte var mycket folk ute tänker jag att det är safe att springa in en snabbis på IKEA och köpa lite ljus. Å se där va alla människor!!! Nu förstår jag varför det var tomt i centrum. Sprang in bakvägen genom kassorna och slet åt mig 6 paket med ljus i olika format och direkt ut igen. Det gick faktiskt hyfsat fort eftersom varenda vanlig kassa var öppen och även alla gör-det-själv'are också.


Igår var jag även till Mediamarkt och SKHLM för att shoppa lite och det var inte våldsamt mycket folk där heller. Slog äntligen till och köpte ett nytt flashigt  racerstrykjärn. Konstaterade att mitt gamla är över 20 och börjar bli lite segt att stryka skrynklor med. Men nu så ska det bli stryka av!


  

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards