Livet med Bazz

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Marit - 31 januari 2011 22:44

Idag kom jag på vad jag skulle blivit när jag blev stor. Med tanke på att jag älskar väder skulle jag förstås blivit meteorolog! Jag skulle aldrig klara att bo i ett land som har samma väder året om fast vi skulle kunna ha lite varmare och solsäkrare somrar i detta land. Däremot tittar jag aldrig på vädret på teve, det blir ju det väder det blir.


Idag hämtade jag Bazz i butiken för sista gången. Det kändes lite konstigt och det var som att Bazz kände det på sig också och ville inte gå därifrån.


Eftersom det är så grått ute nu när det inte är så mycket snö kvar på vägarna får Bazz inviga reflexvästen. Han tycker att det är rätt onödigt med saker på sig och ser inte nyttan med det. Han ser ju bra och regnare det kan man hålla sig inne. Vintertäcket kan möjligen vara bra om man åker en kall bil men annars är utan bäst!

  

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards