Livet med Bazz

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Marit - 9 februari 2011 22:29

I natt sov Bazz hela natten och vi vaknade till först vid 07.15, tur man har nära till jobbet! Det var läänge sen vi alla sov en hel natt och man blir lite snopen när man vaknar och tittar på klockan. Troligen var han trött efter gårdagens "klickning" vilket också gjorde att vi kom sent i säng (brukar ju iofs inte hindra honom från att vakna tidigt). Vi ska lära oss två-tre trick till avslutningen och eftersom han på eget bevåg lärt sig att buga så får det bli ett av dem (han ville dessvärre inte vara med på bild idag så bildbevis kommer annan dag). Där behöver vi nu bara se till att komandot sätter sig helt. Ett annat jag tänkt lära honom är att skaka på huvudet vilket kommer att bli en utmaning. Har inte hittat någon riktigt bra metod än så jag måste googla lite på det.


Har en tid letat efter lite mindre, diskretare godispåsar att ha på utställning. Har inte hittat några och funderat på att man lätt borde kunna sy såna själv. Sagt och gjort, fick lite tid över i söndags och åkte förbi IKEA och köpte lite tyg. Ville ha svart tyg med möjligtvis lite diskret mönster. Fanns inte mycket att välja på så det fick bli helsvart och ett med lite mer mönster på. Gjorde först det helsvarta men sen kunde jag inte motstå att göra två till med blommor på. Inte så diskreta precis men nöjd är jag;-) Det var mest roligt att få göra nåt annat som omväxling. Det svåra är bara att få tag på någon form av clips att sätta på baksidan men jag har ett så jag får väl växla.  

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards