Livet med Bazz

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Marit - 25 februari 2011 21:53

I morse väckte Bazz mig precis lite för tidigt mot vad jag tänkt mig gå upp men eftersom det är fredag är det ganska skönt att komma iväg tidigt så att man kan gå hem i tid så då kan man lika väl gå upp. Efter att Bazz som vanligt väntat i badrummet medan jag duschade och fixade mig gick han ut och gjorde sina morgonbehov. När han kom in var han hur glad som helst och ville leka. Tror att han var glad att må bra idag och att han mådde lite illa igår. Vi busar lite innan jag är tvungen att fixa mig klart för att gå till jobbet.

Endast -6 idag och det är riktigt skönt när det är sådär lagom kallt. Vi tar en prommis efter jobbet och tar en extra lektur på fotbollsplanen.


Man blir trött av att leka i bland,-)


Stolpe ut som vi säger i branschen...  Bekvämas ja visst:-)


Förstår inte varför de var tvugna att söva Bazz igår när de skulle röntga honom när de bara hade kunnat säga -"Soffa"

  

     





Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards