Livet med Bazz

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Marit - 2 mars 2011 12:51

Känner mig mycket bättre idag. Clas köpte Otrivin comp till mig igår som faktiskt satte stopp på snorkranen och halsen känns också betydligt bättre. Det river inte lika mycket. Hela dagen igår låg jag däckad i sängen och sov ikapp lite med tanke på att varken jag eller Bazz knappt sov en blund på natten. Jag hostade och snorade och Bazz stackarn väcktes av det hela tiden och fick ingen ro alls.

Även han tog igen sig på soffan hela dagen .


-8 i morse men en strålande sol gör att det snabbt övergår till +2 mitt på dagen. Clas och Bazz tar en långpromenad och man längtar ju verkligen ut när det är så fint väder. Men halsen är inte helt ok än så det är lika bra att ta det lugnt så att man håller sig pigg till på lördag. Då är det ju upp till bevis igen!



Här under snusar en Stafford sött:-)


Nej då, Bazz sover inte bara i soffan. Ibland sitter han där och funderar

på livet också .


       

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Skapa flashcards