Livet med Bazz

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Marit - 7 april 2011 22:59

Vi börjar dagen med att Bazz säger till mig strax före 7 att snart är det dags att gå upp. Jag får dra mig lite men sen är det bara att gå upp. Han följer med mig in i badrummet och väntar slumrandes medan jag duschar och fixar mig. När jag börjar klä på mig tycker han tydligen att jag klarar mig själv och han går och lägger sig igen. Clas går oftast upp när jag duschar så då går Bazz ner till honom och gör honom sällskap till frukosten. Jag trodde aldrig att han skulle bli en trötter men nu har han verkligen inga problem med att sova på mornarna, bortsett fårn en och annan enstaka morgon. Nu återstår bara för honom att förstå att vi inte behöver gå upp lika tidigt på helgerna. Vi behöver fundera ut någon bra signal för det...


På jobbet har jag nu passerat 60 timmars plustid, utöver övertiden, så nu känns det som att det är dags att dra i handbromsen. Det känns som en bra tid för förändring och jag ska verkligen försöka njuta av den här våren och använda tiden till något roligare än att jobbe.


Som att umgås med vår vackra hund:-)


 


  

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards