Livet med Bazz

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Marit - 5 maj 2011 20:41

I dag blev det lite förbättring på vädret, fortfarande värmen på i bilen på morgonen dock. I går var det 3 grader när vi gick kvällspromenaden. Inne var det 18 grader och det var fullständigt iskallt och det var läge för att tända en brasa.

Eftersom syrran inte kunde zumba idag och jag inte tycker att det är så kul så tog Bazz och jag en stavare igen. Det var faktiskt sol och hela 9 grader så det var riktigt skönt. Våra stavpromenader måste verkligen reta apriten på Bazz för han vill inte ens stanna och leka innan vi går in utan ska direkt in och fort till matskålen.

Köstat på mig ett par "kuddskor" för stavpromenaden. De är underbart sköna å jäklar vilka ben jag kommer att få  .


I dag kom även domen för mitt brott tidigare. 2000 jävla spänn kostade det att köra ynka 6 km för fort förbi en fartkamera!!!! Visst får man skylla sig själv men är det tänkt att man ska sitta och blåstirra på hastighetsmätarn hela tiden, hur säkert är det?????? Surt är det i alla fall  .

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards