Livet med Bazz

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Marit - 10 juni 2011 22:26

Gud så skönt att det är fredag! Trots att det varit kortvecka så har det varit den längsta på länge. Hade inte Clas gått upp hade vi försovit oss ordentligt i morse. Eller i alla fall jag (vilket iofs inte gör så mycket). Bazz är ju ledig hela dagarna men hade ingen brådska ner i soffan heller. Vägarbetarna har återigen kommit på att det måste göras något på Häradsvägen och har växeltrafik på ett ställe. Detta medför att det är kö från början till slut och ni ska ju inte tro att de kan vänta tills morgonruschen är över, nejdå vi ser till att det blir en kork mitt i vägen så att alla blir försenade!!!


Det slutatde i alla fall bra för när jag kom hem var rosévin och snacks framdukat         

Det var hur varmt som helst på altanen   men samtidigt så himla najs, man undrar hur länge sommaren håller i sig...  (27 grader kl 17.30)



Bazz och jag tog en liten pinkrunda men annars var det mest vila.


Gömde en bit tjurmuskel mellan syrenrötterna men behövde inte ens säga *leta* förrän han hittade det. Fredagsmys för alla  

      

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards