Livet med Bazz

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Marit - 14 juni 2011 22:09

Jädrans vad det blåste i går kväll och natt. Trodde att björkarna skulle rasa in genom balkongen. Fick stänga till balkongdörren lite när vi la oss men fick öppna den igen på natten för att det blev för varmt. Bazz sov oroligt och var uppe och trampa mitt i natten. Många ljud och dofter som kommer med blåsten.

På morgonen var det helt stilla. Såg att vallmon är på väg att slå ut:-)


Vädret håller sig fint fram till eftermiddagen så vi hinner äta lunch ute, det är så skönt att få komma ut i solen en stund på dagen. På eftermiddagen molnar det på och regnet hänger i luften när jag åker hem. Lägger ändå ett spår på vägen hem. Åker hem och byter om innan Bazz och jag går iväg på promenad. Vi hinner halvvägs till spåret ungefär när det börjar regna. Som tur är regnar det väldigt lätt till en början men dock...!!!

Efter att vi gått spåret, som gick väldigt bra, har regnet ökat och jag passar på att prova ett regntäcke på Bazz. Det är väldigt tunnt och lätt, som en reflexväst ungefär.


Han har dock växt en del sen vi provade det sist och sitter lite tajt i fronten. Det räckte med en ruskning så satt det så här  . Synd för annars var det ett himla bra täcke. Men det kanske går att fixa till!

 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards