Livet med Bazz

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Marit - 3 augusti 2011 22:00

Det var konstigt att komma hem utan Bazz och fick hejda mig flera gånger från att fylla på den tomma vattenskålen i köket. Samtidigt som det känns konstigt så är det också lite skönt att kunna åka runt och fixa saker utan att behöva tänka på att man måste hem i tid. Och en hel del är det man ska hinna med när man är hemma så här. Det var varmt hemma också men på kvällen när vi gick och la oss och på morgonen var det endast 14 grader.


Vi hämtar en lycklig men trött skrutt på vägen ut till båten. Han verkar haft ett toppendygn och jag är så glad för hans skull. Han behövde verkligen få komma iväg och leka lite. Som ett miniläger:-)) Tack för en bra idé  


När vi åkte hem igår kom Ludvig och Isabella ut och nu när vi kom ut idag så åkte de hem igen. Det blev en kort men solig visit.


När vi kommit ut går Åke och Clas till Krogh's och jag packar upp och förbereder middag. Bazz somnade än här...


och en där vartefter jag flyttade mig.


Efter middagen var inget undantag och han fortsatte sen i soffan.

       

  

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards