Livet med Bazz

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Marit - 15 augusti 2011 21:15

Så var man tillbaka i vardagen igen. Vaknade precis i tid och passade på att gå upp innan jag somnade om igen. Bazz var inte att lita på som väckarklocka idag. Kom till jobbet och konstaterade att frukostmackorna låg kvar hemma på diskbänken. Men jag fick ju i alla fall med mig mjölk och frukt  . Kollade lite snabbt i almanackan och konstaterade att nästa lediga dag är Annandag jul!!! Bara jobba på med andra ord!


Det har trots allt varit en skön semester som för en gångs skull kändes ganska lång. Temperaturen har varit ovanligt jämn i vattnet och det har varit varmt även i luften trots att det har blåst en del. Bortsett från sista veckan som var betydligt svalare både i luft och vatten.


Perfekt hemåkarväder igår när vi packade ihop semestern och åkte hem. Det var ganska skönt att komma hem till en varm dusch och en säng gjord för två. Att bo lite enkelt ett tag gör att man uppskattar all bekvämlighet man har hemma men inte tänker på.


Idag åkte Bazz och husse ut igen tillsammans med Håkan och Elliot. Det blir lite killar kan på en öde ö. Själv fick jag en ensam kväll hemma. Skulle åkt och chocka kroppen med lite träning men det var fullbokat. Tänkte ta en sväng i spåret när jag kom hem i stället men   tyvärr började det regna precis så jag fick vara hemma. Ganska skönt att bara värma resterna från igår och slippa gå kvällspromenad. Men snart börjar träningsterminen igen och då är det fullt ös som gäller.

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards