Livet med Bazz

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Marit - 15 september 2011 08:15

Sista step up-passet med Niklas idag, tråkigt! I kväll märktes det att det hade varit rörigt och mycket tänka på jobbet för jag var inte alls så fokuserad som man behöver. Det blir svårare att hänga med då men samtidigt är det ett perfekt sätt att rensa hjärnan på. Dessutom har jag inte varit på det passet på tre veckor. Hoppas att de hittar en annan instruktör så att passet blir kvar. Någon som känner sig manad?


När jag sen kom hem strax efter 8 tog Bazz och jag sista promenaden för kvällen. Det var redan mörkt ute så det börjar bli dags att plocka fram halsband och koppel med reflex. Sista biten hem brukar Bazz och jag race’a men nu hade Zeke och Barbro gått precis före oss så då ville ju Bazz bara springa efter dem. Barbro är en mops som bor i området och som Bazz bara äälskar. Tyvärr är inte kärleken lika besvarad. Förstår inte varför Bazz bara blir kär i gamla surtanter  

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards