Livet med Bazz

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Marit - 23 december 2011 09:02

Dan före dopparedagen! Ska bli skönt med några dagars ledighet. Bazz har sovit som en stock den här veckan och vi har fått väcka honom för morgonpromenaderna. De har varit ute på riktiga långpromenader på dagis vilket säkert gjort sitt till. Sen har vi stökat runt på kvällarna så det har inte varit så mycket slöa i soffan för hans del heller,


Har haft fullt upp med julgodisgörandet i veckan med väldigt blandat resultat. Fudgesmeten stelna aldrig så den fick jag göra om, brände nötterna i ugnen, hade för hög värme i ugnen när jag gjorde marängen… ja så har det gått för mig    . Hoppas att det går bättre med de godisar som är kvar att göra.  I kväll är det också dags att laga spjäll, köttbullar och skinka. Det blir nog en låååång kväll.


Det har ju kommit lite snö den här veckan och jag tror att temperaturen till och med kommit ner i någon minusgrad också. Tyvärr töar det ordentligt idag så det blir nog en grön jul trots allt. Skittråkigt men vad gör man..?


Vill i alla fall passa på att önska alla en riktigt GOD JUL från oss!


 


Vi hoppas att tomten orkar runt med alla klappar  

    


Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards