Livet med Bazz

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Marit - 16 mars 2012 22:19

Känns lite bättre i halsen idag. Har inte haft så himla ont som igår utan har mest låtit som en tonåring i målbrottet. Det har varit ganska lugnt på jobbet idag då många i korridoren varit borta på möten och man har fått jobba på i lugn och ro. Det mesta av bygget är klart också. Nu återstår bara lite målning av väggarna. Tror att både vi och snickarna tycker att det ska bli skönt när det är klart, trots att vi har haft det jättekul tillsammans.


Bazz bästa, och framförallt fulaste, leksak som han ärvde av Flizan har nu gått sitt öde till mötes.


Både pip och plast är helt slut. Men den höll dock i nästan två år och det är ju inte dåligt:-) Fast den var roligast första året då pipet fortfarande fungerade.


Saken är den att jag såg en likadan i ett reklamblad för ett tag sen och tänkte att jag skulle köpa en ny men nu kan jag inte komma på i vilket blad jag såg den. Är det någon som sett en liknande någonstans i min närhet får gärma meddela mig om var.  


Bazz skulle bli så glad  

 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Skapa flashcards