Livet med Bazz

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Marit - 19 mars 2012 22:22

Tog det lite lugnt i morse och när jag kom ner så ser jag att det snöar ute, FY!!! Medan jag plockar ihop så ökar snöandet och jag känner verkligen inte för att åka hemifrån. Men lagom tills jag har plockat ihop och klätt på mig så har det slutat snöa. Hinner i alla fall till jobbet innan det riktiga snöandet börjar. Nästan snöstorm ett tag på förmiddagen och blåsten håller i sig hela dagen. Under eftermiddagen kommer faktiskt solen fram och det ser ganska skönt ut (det är ju ändå någon halv plusgrad eller så). Tills man kommer ut.....brr! Kvällspromenaden blev ingen myspromenad precis och det var helt fantastiskt skönt att komma in sen för Clas hade gjort brasa medan vi var ute *myser*


Rensade bort lite löv och torra kvistar från landet igår efter att Clas hade krattat ihop två stora säckar med löv från gräsmattan. Det som jag av någon anledning trodde var skilla förut har nu kommit upp och blivit krokus:-)

 

  

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Skapa flashcards