Livet med Bazz

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Marit - 1 april 2012 20:54

Söndag och inget bättre väder idag. Har varit minusgrader i natt och det ligger runt nollan hela dagen.

Clas tog långpromenaden idag så jag får lite tid att pyssla lite hemma.

Trots väder så måste jag få ner blommorna jag köpte förra veckan i jorden. Vi får väl se om de klarar frosten.

 


Lite fjädrar i riset också!

Lite fjädrar blev det inne också. Bazz var förstås tvungen att inspektera och provnagga lite på fjädrarna.

Sen kom det lite mer lappvantar...


Tänkte göra det lite enkelt för mig genom att baka muffins till fikat. För att piffa upp dem lite la jag i några polly i varje muffins (ja helt enligt receptet). Clas fick vakta ugnen medan jag gick en sväng med Bazz. När jag kom tillbaka sa Clas att - bli inte ledsen nu men de är säkert jättegoda!  Men va f-n har hänt??? Pollyn exploderade!!!

Hur svårt kan det vara att baka lite enkla muffins??? Jag får nog lägga ner det där med bakning (fast jag har ett recept kvar som jag måste testa först;-)) Alla var snälla och tog en i alla fall  


 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards