Livet med Bazz

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Marit - 4 april 2012 22:15

Så har halva veckan gått igen. Det är ju kort arbetsvecka men extra mycket att göra eftersom det är kvartalsbokslut. Börjar ångra att jag hängde undan dunjackan i förra veckan, som jag för övrigt inte behövt denna vinter, då det verkar som att den kan komma väl till pass under påskhelgen.

Har just avslutat sista wordfeud-duellen för den här rundan och börjar nästan redan känna lite abstinens. Ett tag spelade jag med tre stycken samtidigt och ibland känns det som man inte hinner annat. När ett spel är slut kan det först kännas skönt men snart saknar man det igen. Mycket märkligt då jag aldrig varit speciellt förtjust i alfapet. Men nu går man ständigt och tittar på telefonen om det hänt något. Kanske bra med lite påskledigt och tänka på annat. Men om längtan blir för stor kanske man bjuder in någon...


Äntligen fint väder när det är "min" kväll dvs min tur att ta kvällsrondan. Måndags kväll var då ingen sol men i tisdags morse var det friskt och härligt, fast det var kallt och lite blåsigt.


I kväll var det i alla fall soligt och fint och Bazz och jag går ut direkt efter att vi kommit hem och Bazz fått mat. Det blir en lång och härligt promenad på nästan två timmar. Ändå hinner vi före husse hem som varit och påskhandlat.


Man har äntligen börjat röja upp i skogen efter alla stormar som varit i vinter!


 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards