Livet med Bazz

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Marit - 11 maj 2012 23:20

Vilken morgon! Det var alldeles ljummet i luften när jag gick till bilen i morse. Fuktigt och varmt, ca 14 grader. Igår när jag åkte hem från jobbet var det också 14,5 grader men kallt och ruggigt. Väldigt växlande väder under dagen med sol, regn, sol, regn.

Har precis haft bilen inte för reparation av tändspolen och nu lyser lampjäveln igen! Så länge den går bra ignorerar jag det och väntar eftersom jag ändå ska lämna i bilen på service snart.



Helt slut som artist efter en jobbig vecka. Men oj va fort den gick!


Nu har Posten skitit i det grå skåpet, igen!!!!

Fick återigen en avi från Posten om ett stort brev som skulle hämtas ut. Vi köpte för en tid sedan en ny postlåda och kostade då på oss en lite dyrare låda som dels tar en större mängd post men som också har dubbla inkast vilket gör att man kan lägga i ganska stora saker i lådan. Dessa är dessutom framtagna i samarbete med brevbärare.


Har varit i kontakt med Posten där de säger att "vi ska framföra detta till din brevbärare". Lik förbannat får jag en avi där jag numer måste åka och hämta ut brevet på ICA Nära i Stuvsta (förut kunde vi hämta det på ICA Orren som ligger på vägen hem). Dvs jag måste åka förbi hemma och vidare en bra bit för att hämta ut det. Jag har flera gånger kontrollerat att brevet/paketet hade gått ner i lådan.



Och det är ju liksom inga problem. Problem är vad Posten kommer att få på måndag när jag hör av mig:-)


En riktigt skön kvällspromenad fick vi i alla fall.  Här har man tydligen inte fattat att Valborg har passerat!



Ett viggpar.


Efter middag är det Sverige - Ryssland i ishockey-VM. Sverige förlorar med 3-7.        

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards