Livet med Bazz

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Marit - 16 maj 2012 20:46

Väcktes första gången nån gång efter tretiden då min klockradio plötslig började prata. En bit före 05.00 är det dags för nästa väckarklocka att ringa. Denna gång med mening. Clas ska till Tyskland för mässa med jobbet. Kl 06.00 är det definitivt uppgång för Bazz och mig. Hade ett möte på jobbet som började kl 8.00 så jag måste hinna promenad, fixa mig, lämna Bazz på dagis och hinna till jobbet och äta frukost före kl 8. Det gick bra! mötet skulle sen sluta kl 13 så jag skulle hinna fixa lite efter mötet och sen iväg och helghandla innan jag hämta de Bazz på dagis, som stänger 15.00 idag. Mötet drog ju ut på tiden förstås och var sen tvungen att signera en betalningsfil innan jag kunde dra. Med plattan i botten hämtade jag Bazz på dagis med ca 2 minuter till godo, pju!!

Bazz fick hänga med och handla i stället, dvs fick sitta i bilen medan jag for runt. Utan planerad lista och stress för att han satt i bilen röck jag åt mig det jag tyckte passade. Blev lite mycket av vissa saker och saknas kanske lite av annat:-) Men det hinner nog justeras i morgon.


Middagen har inte riktigt samma charm som när man har sällskap. Köpte en grillad kyckling som intogs stående vid diskbänken ätandes med händerna. Mycket gott, endast mamma skulle vara avundsjuk tror jag  



Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards