Livet med Bazz

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Marit - 23 maj 2012 23:30

Högsommarvärmen fortsätter. Det är t o m ljumma kvällar och det exploderar i blomningen. Tyvärr så exploderar även allt pollen. Lämnade in bilen för ut- och invändig tvätt igår och den är redan gulprickig. Insidan blev fin i alla fall. Det var nästan så att jag tog av mig skorna när jag skulle köra hem bilen.


Var tvungen att dra ner jalusin utanför fönstret på jobbet och ser då att en geting håller på att bygga bo där. Den blir helt förvirrad när boet plötsligt har flyttat på sig. Den jobbar på hela dagen och håller på att skapa nästa lager. Intressant att se.

 


På kvällen åker Bazz och jag till Gubbängsfältet för lite utställningsträning som SSBTK ordnat. En och annan skällig terrier är med också.

Just nu är det visserligen paus men annars tränade vi stå på bord,

 

och lite allmän ringträning. Tränade en del annat också vilket medför mycket socialträning också, för båda:-)

En trevlig kväll i solskenet.

 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards