Livet med Bazz

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Marit - 28 maj 2012 21:15

Sådär ja nu är det riktiga svenska vädret tillbaka. Kallt och blåsigt och regnade på eftermiddagen. Satte faktiskt på värmen i bilen när jag åkte hem och klädde på mig ordentligt på kvällspromenaden.


Får värma mig med min nya fina datorväska jag köpte i fredags. Nu kanske jag har både dator och sladd på samma ställe i fortsättningen!

 

Av Marit - 28 maj 2012 00:41

Grattis till alla mammor idag  


Idag var det premiär för frukost ute på framsidan. Helt ljuvligt och precis lagom varmt.

 


På baksidan slåss fåglarna om maten och jädrar vad de äter. Vi får fylla på både talgbollar och nötter flera gånger i veckan.


Syrenen har satt ordentlig fart

 


Idag är det verkligen stekande hett. Förbereder lite för middagen senare och sen åker Bazz och jag till ännu en agilitylektion. Solen ligger på över hela planen men det finns lite träd i utkanten där vi får hålla till mellan övningarna. Bazz tycker som vanligt att det är himla kul och gör repetion efter repetion utan att tröttna. Idag gick vi över hela A-hindret, gungan och "bryggan". Viktigt med kontaktfälten och där har vi lite att öva på. Körde en hel del kombinationer och nästa gång är sista. Får se om vi ska köra vidare sen. Kul har vi alla och får jobba på, både två- och fyrbenta.


Trots att vi for iväg på en gång när vi slutat kom vi ändå hem sist till middagen. Mamma, Karin, Åke och Viktor hann före. Vi ska äta middag och fira dels mors dag men också Åke och Viktor som har fyllt år. Vi kan ju även passa på att fira Loreen som vann en storskräll i gårdagens final av Eurovision song contest i Baku.


Nu är klockan jättemycket så det återstår bara att önska God natt!

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Skapa flashcards