Livet med Bazz

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Marit - 6 juni 2012 20:45

Inte så pjåkigt väder idag faktiskt men det har lite svårt att bestämma om det ska vara sol eller molnigt. Regnet ser inte ut att vara långt bort men vi klarar oss. Åkte hem till mamma mitt på dagen och fixade upp markisen på framsidan, äntligen! Efter jobb bjöds det på smarrig lunch. Clas åkte vidare och Bazz och jag åkte till Tullinge för att promenera och träna lite kontaktfält på agilityplan. Det var folk där när vi kom så vi tog en timmes promenad först som uppvärmning. När vi kom tillbaka så hade de annan kurs där på plan så vi fick åka hem och träna.

På väg hem kom jag på att jag skulle baka till kursen. Vi skyndade hem, slängde ihop en smet och skjuts in i ugnen. Det blev en tidig middag och lite kotakt-träning på targetplatta. Kakan blev klar i sista sekunden innan vi måste åka. På med kläderna, ut med kakan, vira in den i handduk och iväg. Vi hann precis! Egentligen var kursen slut redan förra gången men vi har fått en extralektion då fröken inte tyckte att vi hade hunnit med allt vi skulle. Läsa hund är ju ett intressant ämne som man inte kan få för mycket av så det var ju bara bra för vår del. Nu gäller det att försöka omsätta kunskaperna i praktiken också.


Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards