Livet med Bazz

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Marit - 7 juli 2012 10:00

Idag skulle vi egentligen åkt till Gränna på den årliga rasspecialen men vi har bestämt oss för att inte åka. Har haft en väldig ångest för det för jag tycker att har man anmält sig så ska man delta. Men det är inte alltid det blir som man tänkt när man anmäler sig. Var tveksam redan då och anmälde mig med 30 minuter tillgodo innan tidsfristen gick ut. Bazz fina saxbett har förändrats och han har nu tångbett. Inte så bra i utställningssyfte. På väderkartan var det dessutom ett stort grått och regnfyllt moln över Jönköping och jag kände igår att jag bara inte orkar åka. Tråkigt samtidigt att missa en tillställning som brukar vara så himla rolig och full av glada människor och hundar. Men nu är det som det är.


Clas tog långpromenaden med Bazz idag och jag åkte på shoppingrunda. Skulle fixa lite småsaker lite här och där så jag passade på att strosa runt lite både i Huddinge centrum och i Kurvan. Det var så himla skönt att bara gå runt i godan ro och gå i lite affärer och så. Utanför IKEA sålde de bl a körsbär. De var så himla fina och supergoda. Vräkte i mig nästan alla på en gång och ångrar att jag inte köpte fler. Får åka dit igen tror jag.

 


På kvällen kom Håkan, Helene, Tilde och Elliot över på middag. Det var jättelänge sen vi träffades och det var hur trevligt som helst. Vi grillade och satt ute hela kvällen lång, och en bit in på natten, och det var bara underbart med den ljumma kvällen.

Bazz fick några revben att gnaga på.


Glass och jordgubbar till barnen. Bazz är så nöjd att få ligga nära i soffan:-)

     

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards