Livet med Bazz

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Marit - 15 juli 2012 23:30

Efter frukost var det återigen dags för rundvandring och nya äventyr.


Jenny och Love på trappan.


Framsidan

Stallet

Utsikt från sovrummet.

Tillhörande hage

Där betade den fd cirkushästen Viktor tillsammans med några andra.


Har länge velat köra traktor och trot eller ej men Niklas hade köpt en och fixat till den till den finaste traktor som någonsin skådats. Påminner om när jag målade om mammas gamla fina monark och målade även den skinande röd. Killarna körde alla maskiner igår så nu måste jag åka i kapp.  

På uppfarten står en fin gammal ek med en riktig cirkel runt om.

Men vi tar det från början. Först ut var jag på fyrhjulingen. En otroligt rolig leksak att åka runt på, ungefär som en skoter på vintern.

Efter att jag åkt runt måste ju planen harvas. Det blir några varv med traktorn.

Även gången ut måste ju också göras fin.

Backas på plats;-)

Lycklig var jag!!!  

Fin vallmo på sluttampen av blommningen

Sista paret ut var bobcatén. Framåt.

Tömma skopa på hög

   Även syrran tog ett varv och flyttade ett lass.

Efter körning av alla maskiner är det dags att tacka för oss och åka hem igen. Tack för gästgiveri och mycket roligt åkande.

   




Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards