Livet med Bazz

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Marit - 13 september 2012 22:15

Det märks att det börjar bli höst för nu går det fort med mörkret på kvällarna. Snart är det dags att plocka fram reflexkläder till både människa och hund.

Fint var det vid Långsjön på vår promenad igår.

 

Det är inte bara ute som det mörknar. Igår såg jag ut så här...


I morse såg jag ut så här...!

    

Utväxten hade gått lite väl långt så det var dags att jämna till det lite. Skulle bli en lagom ljusbrun/mörkblond nyans. Mandel tror jag det stod på paketet. Visade sig bli Lite mörkare än jag tänkt!! De måste glömt skriva bränd eller sotad mandel på paketet. Jaja sommaren är ju slut så det var väl dags att ta bort den solblekta looken 


Fick min lydnadsväst från Hurtta idag som jag beställt från Eskilstuna Hundcenter. Kostade bara 699:- mot 849:- på andra ställen. Det bästa var att jag beställde i tisdags kväll och den kom idag. Det kallar jag snabb leverans.  

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards