Livet med Bazz

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Marit - 23 september 2012 21:29

Ja nu är det väl höst på riktigt. Hela veckan har det varit segt att gå upp på mornarna. Till och med Bazz har varit ovanligt trött. I tisdags morse var det nog rekord när klockan ringde. Jag var djupt inne i en dröm och jag trodde inte det var sant när det ringde. Bazz som annars hoppar upp på en gång när klockan ringer körde ner nosen djupare i filten och låtsades som om han inte hört något. Till slut var vi tvugna att inse att det bara var att gå upp.


I går åkte Karin, Åke, Clas, Bazz och jag ut till holmen. Vi ska göra om köket där och Åke ska ut i veckan och riva så allt skulle packas ner och rensas ut. En hel del gick till sophögen.

Tomt blev det...


Vi tänkte försöka slipa om golvet så det blev bara kaminen som fick stå kvar.

Det mesta åkte in i "Gula salongen" Blev faktiskt inte lika fullt som jag hade förvänat mig,

När vi flyttat ut kylskåpet och tog bort mattan så kom originalmattan fram. Vi funderade ett tag på om vi skulle ta fram och använda den igen. Nä det gjorde vi inte  .

 


Vattnet var högt över normalt, ca 40 över när vi åkte ut och ännu högre idag när vi åkte hem. Vädret var ingen höjdare heller så det passade rätt bra med innejobb.

 

Vi åkte hem strax efter lunch idag och när vi kom hem blev det dusch, brasa och mys i soffan.

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards