Livet med Bazz

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Marit - 16 februari 2013 22:00

Idag gick husse en sväng med Bazz efter frukost och jag passade på att städa. Ogillar att städa på lediga dagar men ibland är det tvunget. Efter lunch kände jag ändå att jag måste ut.


Tog Bazz med mig och åkte till Orlången (vårt nya favoritställe). Vi lämnade skidorna hemma och tog en promenad i stället. Vi blev inte nersprungna av skridskoåkare precis - jätteskönt, då kunde B springa fritt. Trots dassigt väder var det jätteskön luft. Vi var lite sena ut så vi gick inte hela sjön runt men det blev ändå 5-6 km.  På väg hem hann vi med en snabbvisit hos mamma. 


På kvällen blev vi bjudna på middag hos oss av de Wrang family från Tallis  


Yakiniku att tillaga själv på grillhällar. 


Obeskrivligt gott kött. Smarrig sås att doppa köttet i också. Yammi!!


Grönsaker att grilla. 



Mätta och belåtna blev vi verkligen. Tack för att ni kom med middag  

       


Melodifestivalens deltävling nr 3 bjöd inte på några höjdarlåtar den här kvällen precis. Vi rockar loss i ett hav av 80-talsnostalgi i stället. Mycket bättre    

Av Marit - 16 februari 2013 10:49

Grattis till Bazz och syrrorna som fyller 3 år idag  


 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards