Livet med Bazz

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Marit - 21 april 2013 23:45

Åh vilken underbar dag! Strålande sol, riktigt varmt i solen och inte riktigt iskallt i vinden.


Clas och Åke drar till Bullis och tvättar båten, jag har massor att göra men vill helst bara sitta ute och njuta.


Bazz och jag tar en promenad och hittar, för mig, årets första blåsippor. Tyvärr hade jag inte den "riktiga" kameran med för en riktigt bra närbild men de står väl kvar ett tag.

Oj en Bazz kom förbi kameran. Tänk, annars när man vill ta kort på honom tycker han att man är jättejobbig men när man ska fota annat då är han där minsann  

 

En fantastiskt fin pinne hittade han som vanligt att släpa på den sista biten hem. 


Pysslade på i ett par timmar på eftermiddagen och sen gick Bazz och jag hem till Löfgrens, Blev en dryg mils promenad idag samanlagt och jag var riktigt varm när jag kom fram. Clas kom efter i bil med mat från India dream, satt som en smäck idag.   


Nu är det läggdags och ser fram emot att krypa ner bland renbäddade lakan. Bäst att sova fem kvart i timmen då nästa vecka är den första femdagarsveckan på fem veckor. God natt mina kära  

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards