Livet med Bazz

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Marit - 5 juni 2013 16:45

Idag var det dags för Ludvig att ta studenten. Kom naturligtvis iväg sent från jobbet och när jag kom till Huddinge centrum var där ett mindre kaos. Att hitta parkering i denna röra var inte helt enkelt plus att det tog tid i blomsteraffären gjorde att jag missade själva utspringet men jag tror ändå inte att det hade varit lätt att se något.

Hela torget var smockat med folk så det var inte så lätt att hitta de andra när jag väl kom dit.

  

Till slut hittade jag de andra och Ludde var då redan på plats uppe på flaket.

  

Det var världens stämning och musiken och tutorna dånade mellan husen. Ingen kunde väl missa vad som hände.


Senare var det middag i byan och då var han omklädd och snygg igen. Kan säga att mössan inte lukatade hallontårta  

 
 

Stort Grattis på din stora dag min kära gudson  . Önskar dig all lycka och välgång framåt i livet! 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards