Livet med Bazz

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Marit - 29 juli 2013 13:57

Kära syster! Stort grattis på din 50-årsdag   


Trots alla "hugg och slag" som man fått ta emot genom åren som lillasyster så har jag alltid sett upp till dig och varit stolt att ha dig som syster.

Jag fick ju inte alltid hänga med dig men på holmen har vi gjort och gör fortfarande det mesta tillsammans. 


 



Njut nu av din resa med dina killar och roa er kungligt. Spara lite Pimms till engelsmännen  

Tack för att du finns och är just min syster  

 

     

Stor kram från oss!

 

Och Bazz förstås

   

  #birthday

Av Marit - 29 juli 2013 12:15

Idag är det lite skillnad i väderleken, nämligen regn. Det är snustorrt i marken och vattentunnorna är tomma så det behövs verkligen. Det innebär också att det inte blir någon fortsatt målning av plank idag. Regnet kommer och går men vid lunch är det uppehåll så då känner vi att vi måste röra lite på oss. Clas är hos Haglunds och hjälper till så Bazz och jag tar en promenad. 


Blommorna håller helt på att torka ut.

Föruton pelargonen som tagit fart igen i fukten.

Lingon kommer! Inte för att jag brukar plocka några trots att jag gärna skulle vilja ha till sylt och i maten. Men det är ju så tråkigt...

Tandläkar'n hann få igen hålet på huset innan de for iväg och regnet kom. 

Det är inte klarar här uppe på toppen heller!

Det är i princip bleke så Bazz och jag tar en tur med lillbåten. Här är bygget från en annan vinkel. 

Ajaj kapten! Jag håller koll på grynnorna   . Min lilla sjömatros   

 

Men matte varför måste jag ligga här alldeles ensam? Jag kan ju sitta i ditt knä i stället!

Äh jag fortsätter att hålla koll i stället. Här är det djuupt!

Nu närmar vi oss land igen.

Här är vårt lilla hus i mitten.   

 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards