Livet med Bazz

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Marit - 6 maj 2014 13:45

Fick lite sovmorgon idag på min namnsdag då jag hade tid hos tandläkaren på morgonen. Är ju inte överförtjust i att gå dit men den här gången känns det faktiskt bra. Har haft lite ont i en tand när jag tuggat lite hårdare saker och det har inte känts helt bra. Visade sig att jag hade en liten spricka i tanden mellan två små lagningar i den. Blir återbesök nästa vecka för att borra bort den gamla amalganfyllningen och lägga på lite nytt. Brr för att borra men ska bli skönt att kunna tugga ordentligt igen. Har en himla bra (ung, snygg) tandläkare som jag känner förtroende för så det ska nog blir bra.


Gick förbi soprummet på vägen till bilen och det var ingen vacker syn precis. Vi har just börjat sopsortera matavfall och har fått två nya byttor och påsar att lägga det i hemma. Men här var en blandning av skräp och matavfall och ingen tom påse låg där, varken plast eller för matavfallet. Inte heller var tunnorna fulla så att någon skata hade kommit åt en påse. Mycket märkligt och stakars den som förbarmade sig och plockade upp det. Skämdes att bara gå därifrån men jag hade ju en tid att passa.

 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards