Livet med Bazz

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Marit - 6 juli 2014 22:34

Haft en riktigt skön egendag. Gick en kort prommis med Bazz innan frukost och gick sen och la mig en stund igen. Mysigt värre. Sen lämnade jag killarna hemma och åkte och tvättade bilen och fortsatte sen in till stan. Gick och strosade och kollade in rean. Fick med mig hela två par trosor, en lyxlimpa och en plånbok hem som shoppingresultat. Alltid något! Precis lagom mycket folk i stan och jättemysigt att bara gå omkring utan att man måste jaga efter något speciellt. Ett par skor var det enda som jag faktiskt letade efter men som inte gick att uppbringa i någon av de skoaffärer jag var in i. I alla fall inte den modell jag var ute efter. Åkte ändå nöjd hemåt sen. Måste göra det lite oftare.

Clas hade ett ärende till centrum så vi köpte med oss mat och åkte förbi mamma och åt middag. Så skönt att äntligen kunna sitta ute och äta. Hade tänkt baka mini cupcakes när vi kom hem igen men det får nog vänta tills i morgon i stället. Man ska ju ha något att göra då också!


Nä nu är det verkligen dags att gå och lägga sig  . Bara två dagar kvar att arbeta.....

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards