Livet med Bazz

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Marit - 16 augusti 2014 08:15

Dax för kräftskiva i Rännenäs igen som brukligt är. Lite tidigare i år än vanligt och man hade hoppats att den underbara sommarvärmen skulle hängt kvar men tyvärr är det lite kyligare nu.

I år är det kalvar som betar i hagen i stället för hästarna som gått här förut. Söta men lite skygga.

 

Stallet är utblåst och här byggs det för nya aktiviteter.

 

Å jag, jag hade fått en kulle uppkallad efter mig.

 

Ja det var ju inte vilken kulle som helst utan den som jag för två år sedan hoppade upp på med fyrhjulingen och höll på att landa himla tokigt. Man ser inte så mycket av kullen längre men jag har den färskt i minnet.


Tejerna drog till Höganäs för lite shopping. Jag som oftast är den som kommer hem tomhänt slog faktiskt till på ett par fina skor från Calou. Jättenöjd!

   

Medan vi var borta hade killarna som vanligt klippt gräs och häck, harvat grusplan och fixat paddocken.

 

Lite mys på verandan innan vi sätter igång att förbereda middagen.

      

En som vanligt trevlig helg tar som vanligt slut och det är dags att åka hemåt. Tack för den här gången   

      


Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Skapa flashcards