Livet med Bazz

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Marit - 23 september 2014 20:00

Hösten kom verkligen in som en stormvind över landet. Igår var det halv storm och spöregn i princip hela dagen. Låg i sängen på morgonen och tittade ut på berget och träden som vajade. Det var så mysigt att ligga där i värmen under täcket och lyssna och se ovädret utanför. Sen slutade drömmen och jag blev tvungen att lämna sängen. Var väl typ 4 grader ute. Brrr!

Bazz och jag hade tur som kunde gå nästan hela kvällspromenaden utan regn. Vi gick genom skogen och ut på brandgatan. Det var i mörkaste laget och det blev nog sista gången vi gick där på kvällen. Om det inte blir månsken och klart, då kanske det går.

I dag var det visserligen 9 grader när jag åkte hem från jobbet men fy va ruggigt det var. Av med AC:n och på med värmen i bilen. Cyklade till träningen sen och fick dra på mössan på vägen hem. Hemma hade Clas gjort brasa så efter middag och dusch kröp Bazz och jag ner under filten i soffan och mös lite.


Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards