Livet med Bazz

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Marit - 13 december 2014 10:30

Idag är det lucia men någon vit lucia blev det knappast.

 Okej lite vitt då! Regnet som kom i går kväll omvandlades till lite vitt på marken. Med betoning på lite!

 

Husse är kvar i Piteå och Bazz och jag slog nog rekord i sovmorgon. Vi gick upp först vid kvart i åtta vilket jag aldrig tror att vi gjort. Inte utan att varit uppe och rastat och ätit frukost för att sen ta en lite lur till. Bazz har varit duktig på att sova lite längre sista tiden vilket är jätteskönt. Solbristen har väl påverkat honom också och jag har varit tvungen att ställa klockan på mornarna.


Det är faktiskt lite sol idag och vi åker till Vårberg för att ta en promenad längs Hälsans stig. Det är en superfin väg längs stranden och man kan gå från Skärholmen till Bredäng. Nackdelen är att den går till och från och inte runt så man får gå samma väg tillbaka eller se till att bli lämnad i ena änden och hämtad i den andra.

 

Nej drömmar är viktiga. Undrar vad denna unga man (gissar jag) drömmer om...

 

Fint boende men snacka om att bo på varandra. Man skulle ju faktiskt kunna klämma in ett hur allra längst fram vid strandkanten också. En hel kulle ledig.

 

Efter långpromenader och bus i sanden är det ganska skönt att vräka sig i soffan på kvällen.

 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards