Livet med Bazz

Alla inlägg den 21 december 2014

Av Marit - 21 december 2014 02:15

I dag är det dags att tända och njuta av det sista ljuset i adventstaken. Tänk att det snart är jul men

i helgen vänder det ljusmässigt och går mot ljusare tider igen. Klubben, SSBTK,  har hyrt hundhallen i Väsby för gemensam träning. Bazz och jag behöver träna lite rally så vi åker dit en sväng. De andra är mest intresserade av ringträning så vi har halva hallen för oss själva mer eller mindre. Det var inte jättemånga  där men det berodde nog på att det är sista helgen innan jul och de flesta har annat att göra, vilket bara var till vår fördel. Jättebra initiativ av klubben och tänker definivt åka dit igen om de anordnar.


 

Det här hoppas jag inte på att han gör när vi ska göra den sk hunnören framöver på tävlingar. Han ska då barar sitta som vanligt i ca 1,5 minut. Det är en av de stora utmaningar vi har framför oss i avancerad klass. Svårare än man kan tro.    


Sen tog vi en liten promenad runt området i solskenet. Underbart väder!


Vi blev blåsta på söndagsmiddag hos Ludvig men då Clas jobbar och jag känner att hals och tid inte räcker till så det kanske var lika bra (fast det tänker jag inte erkänna för Ludde) 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards