Livet med Bazz

Alla inlägg den 31 december 2014

Av Marit - 31 december 2014 07:00

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag alla nära och kära

 


Såg en strimma sol mellan träden när vi vaknade på morgonen. Men sen försvann den för den här dagen.

 

Plusgraderna håller i sig och det är lite småregn i lulften. Snön smälter mer för varje dag. Håkan och barnen hade tänkt att åka till bydalen för att prova på några av de backar som faktiskt har öppet idag. Det blev dock inget av det när vädret är som det är.

 

Allt som är kvar av Tildes snölykta är ljuset och glaset. Inte ett spår av snön.

 

Va fick inte jag vara här??!!

Men om jag trycker ner mig lite så är det nog ingen som märker att jag är här. Dessutom har Håkan gett upp   


 

Det blev en lugn nyårafton med god mat och mycket kortspel. Det sköts lite raketer i området vid tolvslaget men det var inte värre än att det gick ok för Bazz att stå ut med. Han har ju haft turen att få sova med Tilde hela veckan och ingen har varit lyckligare än han.

 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards