Livet med Bazz

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Marit - 1 april 2015 00:45

1 april idag så man får se upp så att man inte blir lurad. Eftersom det är långfredag den här veckan innebär det att det inte blir något fredagsfika. Men lite påskfika måste vi ju ha så jag bakade en liten påsktårta och tog med tilll jobbet idag. Kommer ju aldrig vinna några stilpoäng på mina bakverk men smaken var inte alls dum. Chokladkaka med ett lager lemon curd och ett lager krossad hallon inuti. Inte helt dumt.

 

Fick flera paket idag. Bl a har jag köpt ett kameraobjektiv på Blocket. Betalade halva priset mot vad det kostar i affären och jag blev så glad att paketet verkligen innehöll det jag betalat för och att det inte blev något lur. Ville gärna hinna få det innnan vi åker ut till holmen i morgon så jag tog en liten chansning med betalningen. Det finns trots allt lite hederligt folk kvar.

 

Fick också ett paket från Turrmästaren, fast med saker till Bazz. De slår in paketen i paketen så att säga. Alla andra man köper i från lägger ner alllt kartongen bara. Nu blir det som två överraskningar i ett. 

  

Blev också himla glad för vykortet som vi fick i lådan idag. Det är från Håkan och Helene som varit i Thailand. Tycker verkligen att det är superkul att få riktiga vykort. Allra helst nu när det mesta går elektroniskt.

 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards