Livet med Bazz

Alla inlägg den 16 april 2015

Av Marit - 16 april 2015 22:15

Clas kommer hem efter veckan i Tyskland. Har sovit lite knackit i veckan då jag hostat rätt mycket. Natten mot tisdagen noterade mitt aktivitetsarmband 0 minuter sömn vilket känns ungefär som jag upplevde natten. Måste väl ha slumrat till nån gång men inte var det mycket. Natten mot idag blev nog första natten då vi, både jag och Bazz, sov i princip hela natten utan avbrott. Ja en hel natt blir det ju aldrig men så nära det kan bli.


Fick idag ett väldigt tråkigt besked. Min närmsta kollega på jobbet sen sju år tillbaka har varit sjukskriven sen nyår. Det har varit lite oklart för vad men att det inte är bra har vi förstått. Idag fick vi veta att de slutligen kommit fram till att hon har en extremt ovanlig form av småcellig lungcancer. Någon form av virus spökar också i kroppen som om det inte räckte. Detta innebär att hon inte har så lång tid kvar att leva och förstås aldrig kommer tillbaka till jobbet. Vi har rummen bredvid varandra och springer ofta fram och tillbaka mellan oss under dagen. Nu vill jag inte ens titta in i rummet när jag passerar. Det blev väldigt svårt att koncentrera sig på något annat så jag gick hem. Tankarna far runt, runt.

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards