Livet med Bazz

Alla inlägg den 18 april 2015

Av Marit - 18 april 2015 14:00

Idag är det dags för vårstädning i området. Tur med vädret, solen skiner och det blåser måttligt men lite kyligt. Bäst att ladda med en god och nyttig grönkålsdrink. Yammi!

 

Bazz laddar lite annorlunda   

 

Vi gick ut strax efter nio och bortsett två promenader med Bazz och lite rast för att äta korv så var vi ute och jobbade till femtiden ungefär. Fick en hel det gjort i den egna trädgården också så nu är det fins överallt. Efter dusch gick jag upp och satte mig i fåtöljen en stund. Kände snart att jag började bli trött så det var lika bra att gå upp. Hade jag somnat där hade jag inte vaknat förrän kanske i natt någon gång. Nej det blev middag och sen satte vi oss i soffan och tittade på "hundraåringen som hoppade ut genom fönstret...". Eller ja jag tittade ungefär i en kvart och sen somnade jag sött. Slut som artist!

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards