Livet med Bazz

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Marit - 6 januari 2016 20:45

Sen efter jul har en äldre dam saknats från ett äldreboende i Flemingsberg. Jag har följt sökandet via Facebook men trots att Missing People har haft sökinsatser så har man inte lyckats hitta damen. Idag var det samling igen för att gå skallgång. Jag tänkte att det är ingen idé att försöka gå med Bazz i den här kylan då det säkert går för långsamt och han kommer få för mycket kramp i tassarna. Men jag tänkte ändå att vi kan ju göra vad vi kan. Vi ska ju ändå ut och gå och kan lika väl ta en runda i närheten. Vi åkte till Flemingsbergs naturreservat och tog en promenad där. Det var helt underbart väder trots att det är riktigt kallt nu.

Vi gick en dryg timme men hittade ingen dam som gått vilse. Hade nog inte väntat mig det heller då vi höll oss mest på stigarna. Men en skön stund i solen fick vi i alla fall. 

 

Sen åkte vi hem till mamma en sväng och fikade och fick lite gott att äta innan vi for hemåt. 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards