Livet med Bazz

Alla inlägg den 21 april 2016

Av Marit - 21 april 2016 18:45

Har sett på sociala medier att Clas faster har stickat fina sockor som ser ut som skorna av märket Converse. I fina färger också som hon stickade till barn och barnarn. Och jag vile ju jättegärna ha ett par mörklila, vilket jag påpekade men ändå inte väntade mig. Faster hörde dock min önskan och helt oväntat kom de med posten en dag. 

Superfina och jag blev så himla glad

 

Drog sen helt klart det kortaste strået när det var dags för kvällspromenad. Vi tog husses tur och det var ok när vi gick men i horisonten såg man de mörka molnen komma n'rmare. Jag tänkte ändå att vi hinner nog gå en lite längre sväng men på mitten börjar det spöregna. Hade regntät jacka men var annars blöt inpå underkläderna då det hällregnade vilket rann ner längs halsen och på tvärsen så även trosor blev blöta. Inte jättepraktiskt att ha glasögon på en sån promenad.

   

#bazz #spöregn #converse #stickat #handgjort #regn 


Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards