Livet med Bazz

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Marit - 9 februari 2014 21:39

Nu ligger jag så där sjukt mycket efter igen. Skulle behöva ett rum att gå in i där det är tyst och tiden står stilla. Tänker så mycket jag skulle vilja skriva men när jag väl har tid så har jag glömt vad jag ville. Börjar uppdatera idag och bakåt i stället för tvärtom.


Idag har det regnat i princip hela dagen. Man blir ju helt depressiv på det här s k i t - vädret. Bortsett från halvminuten solen sken igår så vet jag inte när vi tog en promenad i solen senast. Hela den här vintern har gått i det gråas tecken. Vintern är en underbar årstid med glittrande snö, kyla och sol den här har bara varit grå, grå och regnig. Nåja, idag när vi till slut gick ut på en promenad kändes det som april. Snön i princip borta bortsett från några små högar här och där. Isen tunn och svag och lökarna sticker upp en bit i trädgården.  


Förra veckan fick vi en ny glasburk av mamma som hon hittat hemma och som vi fick till att börja om och spara pengar till nästa resa. Men först ska vi njuta av dem kommande Afrikaresan. 

 

Det fick bli lite inomhusaktivering i stället. Bazz och jag trändade lite moment i rallyn och tog några rundor med Nina Ottossonspel. 


Husse - varför ligger det en massa kuliga kattleksaker här för?

 

Men det ordnade ju till sig. Två grisar med varsitt ben :-)

 



Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards