Livet med Bazz

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Marit - 1 oktober 2010 22:30

Vi kommer iväg i bra tid idag och Clas kommer upp till jobbet med Bazz så att vi kan gå hem. Tänkte inte plocka någon svamp på vägen hem idag men det är så svårt att låta bli att plocka när man springer på dem. Idag håller jag i kopplet lite hårdare eftersom jag sist la i från mig det när jag skulle upp med påsen och lägga i svampen. Detta medförde att jag sen fick gå tillbaka och leta efter kopplet. Jag som just "gått" in det och fått det sådär perfekt skönt. Det är ju tur att man har känningar i zoobranschen...:-) Medan jag plockar svamp passar Bazz på att äta lite gräs, man kan tro att han är avkomma från en en ko ibland:-)  

  


Vid hästhagen på slutet av brandgatan hittar han en bra pinne.


Den bär han med stolthet resterande vägen hem.  


Eftersom han inte får ta med pinnen in är han tvungen att släppa den när vi kommit hem.

           

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Skapa flashcards