Livet med Bazz

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Marit - 4 september 2011 20:45

Kom hem från kennelträffen ca 00.30 Vi ville sova, Bazz ville leka med sitt ben:) Han hade ju hunnit vila lite under middagen och på hemfärden. Vaknade första gången vid 6-tiden och det kändes faktiskt som jag hade sovit mycket längre än jag hade gjort. Somnade gott om ett par gånger och gick sen till slut upp strax efter 9. Såå skönt att få sova ut lite.


Efter frukost går Bazz och jag ut för en härlig promenad i skogen. Vi gick runt Gömmaren och det blir soligare och varmare ju längre vi går.


Här gick vi våras och då var här så mycket vatten att vi inte kom över torrskodda. Nu är det torrt och övervuxet.




Fördelen med att gå runt sjön är att man kan stanna och svalka sig lite på vägen. Två stopp blev det på rundan idag.


Två timmar och 8,8 km senare kommer vi hem. Efter lunch och en dusch är det jag som slocknar i en stol i solen på altanen. Gud så skönt  

Vi hade smarrig kallpos från mamma i frysen som bara var att värma på kvällen. Medan potatisen kokade passade jag på att baka en äppelkaka, yammi!


 
Både Bazz och jag har varit trötta idag så det var skönt med en dag utan måsten. Återstår bara att säga tack och god natt!


 

     

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards