Livet med Bazz

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Marit - 13 april 2012 23:07

Var lite trött i mössan i morse eftersom det blev ganska sent igår. Vi var några från jobbet som var på Tyrol och såg Lennie och Skifs, asbra:-) Kan verkligen rekommenderas! Bra blandning av musik och prat, oväntat bra mat och trevlig service.


Turligt nog slutade mötet tidigare än planerat idag så jag kunde gå lite tidigare. Hämtade Bazz på dagis och tänkte att nu hinner vi gå lite längre sväng innan middagen. Men när vi väl var hemma, ombytta och klara, så regnade det ganska rejält. Varken B eller jag var så sugna på en långis. Bazz vet dock att även när det är riktigt skitväder och vi inte måste gå en jätteprommis så måste man åtminstone uträtta sina behov innan man får gå in igen.

Brasa och lite god middag. Trodde att jag skulle slockna gott i soffan sen men höll mig faktiskt vaken hela kvällen. Innan vi gick upp och la oss fick Bazz gå ut och pinka. Det var då helt vitt på marken då regnet övergått till snöblandat och hållit på hela kvällen.

Just nu har jag en snarkande kille på varje sida  . Den ena håller dessutom tidningen som om han fortfarande läste den (ni får själva gissa vem   .  Tyvärr ligger mobilen kvar nere så jag kan inte ta kort )

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards