Livet med Bazz

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Marit - 6 maj 2012 22:30

Nu knoppas det i trädgården minsann. Syrenen är full av tillskott även på de gamla nedersta grenarna.


Även kaprifolen har spritt sina grenar genom hela syrenen.


Bazz filosoferar lite och panar på fåglarna kanske.


Köpte med lunch och åkte hem till mamma för sällskap. Sen åkte Bazz och jag till vår andra agilitylektion. Idag fick vi prova på lite mer hinder, bl a slalom och tunnlar. Vi beräknade också steglängden för vår egen hund och tränade kontaktfälten. Bazz tycker verkligen att det är kul och var över förväntan duktig på slalom. Trodde aldrig att jag skulle få honom att gå rätt så fort. Vår utmaning tror jag kommer bli att inte komma för fort på inför de vanliga hindren då risken är att han tar båda hindren utan studs. Men det är så roligt att se att han verkigen tycker att det är kul, även då vi kör många upprepningar.


Efter det är vi båda hungriga och vi hämtar mamma och åker till Löfgrens, där de övriga samlats, och äter pizza. Det var precis vad vi behövde efter tre timmars träning.


När vi till slut kommer hem har jag fått fina namsdagsblommor av Clas  


 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards