Livet med Bazz

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Marit - 6 februari 2015 20:45

I kväll var Lena och jag och såg Orup på Börsen. När vi kommit in och hängt av oss jackorna träffar Lena någon hon känner. Stras efter ser jag att det är någon jag känner också! Det är Surra och Lena vilka jag inte träffat på ca 15 år. Superkul att ses och prata lite. Tyvärr var det inte rätt tillfälle att sitta och prata någon längre stund men det var kul att ses, hoppas att det inte tar 15 år till nästa gång.


Sen drar showen igång och det är fullt ös från början till slut. Stolar var helt onödigt för de allra flesta stod upp och dansade och sjöng hela tiden. En helt otroligt bra show, bland det bästa jag sett på länge, och jag var helt fullproppad av enerig efteråt. Kunde sett den igen direkt på en gång   

    

När jag kom hem var lyktorna tända och Håkan var där. De hade grillat hamburgare och haft grabbkväll. Bazz fick

troligen ingen hamburgare men hoppas att han fick ett ben i alla fall.


 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards